Weekend - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Levi - WaarBenJij.nu Weekend - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Levi - WaarBenJij.nu

Weekend

Door: Hester fotografie Esther

Blijf op de hoogte en volg Levi

06 Maart 2016 | Curaçao, Curaçao

Toch lekker om het weekend alle indrukken even te verwerken. Alhoewel we dit weekend ook weer veel bijzondere momenten hebben gekend. Zaterdagmiddag mochten wij met Nubia zwemmen. Yannick, Esther en ik hebben enorm genoten en waren onder de indruk van deze geweldige dieren. En wat zijn ze luef en zacht! Daarna zijn we bij de beroemde kruidentuin. Dit is de zus van een vriendin van mijn moeder. Erg mooi gedaan.
In de avond uit eten. Op het strand met uitzicht op de ondergaande zon en heerlijk eten. Een geweldige ervaring en een mooie afsluiting voor Esther. Zondag vijtijds naar Shera boca nationaal park vertrokken. Indrukwekkend, warm en mooi. Daarna door naar het strand van Grote knip. Het water is daar zo blauw dat het wel zwembadwater lijkt. We hebben genoten van een frisse duik.
Toen nog lekker geluncht en door huis. Esther heeft haar koffer gepakt en toen was het tijd om haar naar Hato Airport te brengen. Levi begreep heel goed wat de bedoeling was en heeft haar enthousiast uitgezwaaid samen met ons. Wij zijn Esther erg dankbaar voor de gezelligheid, hulp en steun. We gaan haar missen. Fijn voor het thuisfront dat ze weer lekker thuis komt
Wij gaan er met zijn drieën nog een fijne en mooie week van maken.

• 07 Maart 2016 - 12:29

Karla Meulema:

Hej hej

Ohhhh wat zal dat heerlijk zijn geweest om met Nubia te hebben gezwommen.

Dus Esther weer naar huis, die kan op een mooie tijd terugkijken.

Tijdens het lezen moet ik steeds denken aan het grote contrast wat het weer aangaat, hier bij ons sneeuwt het nog steeds hahaha

Nog een hele fijne gezellige week, geniet ervan

Groetjes
    Hej då
    karla

• 08 Maart 2016 - 17:46

Annelies :

lieve mensen.

Alweer een mooi verslag van jullie belevenissen op Curacaou.
    Leuk .hoor jullie zo te volgen.

De tijd vliegt om nog even om te genieten van de mooie momenten op dit bijzondere eiland met die fantastische lieve dolfijnen.

Hoor graag jullie verhalen een keer ! en natuurlijk ook al die fotoos zie ik graag!

lieve groetjes voor jullie kanjers!

Annelies en Coos.