De eerste therapieweek voorbij - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Levi - WaarBenJij.nu De eerste therapieweek voorbij - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Levi - WaarBenJij.nu

De eerste therapieweek voorbij

Blijf op de hoogte en volg Levi

04 Maart 2016 | Curaçao, Curaçao

Vanochtend lekker ontbeten en toen ben ik met Yannick naar Punda en Otrabanda geweest. Een erg gezellig en leuk gedeelte van Willemstad. De Pontjesbrug overgelopen en wat souvenirs gekocht.
In de middag op pad naar de therapie. Levi heeft hard gewerkt!Het ging vandaag allemaal niet van harte bij Levi. Aangezien het zwemgedeelte met Nubia als beloning dient is er wat langer door gewerkt op het dock. Om even uit het zicht te zijn van Levi ben ik met Esther even op het nabijgelegen beach gaan zitten met een lekker drankje. Het laatste gedeelte van de therapie hebben we om de hoek gekeken. Er is ook gefilmd en gefotografeerd. Het foto en filmmateriaal krijgen we aan het einde mee naar huis. We kijken terug op een hele geslaagde eerste week.
Yannick heeft lekker gesnorkeld en is gaan kanoën. Na afloop van de therapie naar huis en heerlijk gezwommen en uitgerust. Wat een indrukken in zo'n week. Na het eten nog een stukje gereden.
Helaas waren we de sleutels kwijt en konden we het huis niet helemaal goed afsluiten. We hebben alles afgezocht en ook Levi om hulp gevraagd en hij zocht enthousiast mee. Hij wist het ook even niet meer. Eenmaal onderweg in de auto vroegen we ons nog steeds af waar de sleutels nou konden zijn. Levi fluisterde.....ze zijn verstopt en je moet ze zoeken. Even later haalt meneertje de sleutels uit zijn broekzak en riep: "Kijk eens wat ik gevonden heb. Ik heb het opgelost". Een grote boef is het.
Morgen is het voor ons de grote dag. Familie swim! We gaan met Nubia zwemmen. Spannend en bijzonder!

• 05 Maart 2016 - 07:27

Brenda:

Oh geweldig en ook zelf zwemmen met nubia. Have fun

• 05 Maart 2016 - 18:52

Annelies:

Dag lieve kids

Wat een prachtige foto"s en jullie zien er allemaal zo vrolijk uit.
    Zou dit door het heerlijke klimaat komen? Altijd maar zon en hoge temperaturen? Of is het het vakantie gevoel!

Wij raken er ook aan gewend om elke dag even naar jullie foto"s te kijken en verhalen te lezen. Heel leuk om jullie zo te kunnen volgen. Super! Dank je wel.

Wat fantastisch dat Levi de therapie zo goed beleefd .Ja, en een beetje ondeugend zijn met de sleutels????

Echt bijzonder dat jullie als familie gaan zwemmen met de dolfijn Nubia. Om nooit te vergeten!
    Yannick wat kan jij goed kanoeen! Is echt een leuke sport!

liefs annelies en coos.

• 06 Maart 2016 - 13:57

Karla Meulema:

Hej hej

Ja wat gaat de tijd toch snel allemaal, een heerlijk week zoals ik kon lezen,

Hahaha Levi is mij er eentje hoor, de dikke boef.

Leuke activiteiten worden er allemaal gedaan door jullie, heerlijk in de kano zoals Yannick.

Weer mooie foto's , succes de volgende dagen

Veel plezier
    Groetjes Karla