We zijn er! - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Levi - WaarBenJij.nu We zijn er! - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Levi - WaarBenJij.nu

We zijn er!

Door: Hester en Esther

Blijf op de hoogte en volg Levi

25 Februari 2016 | Curaçao, Curaçao

Vanochtend om 6 uur ging de wekker. Na maanden van voorbereiding was het zover. Bepakt en bezakt opweg naar Schiphol! Na een vlotte check in mochten we als eerste het vliegtuig in. Na enige vertraging door d natte sneeuw konden we vertrekken naar onze tropische bestemming. De vlucht ging verder heel soepel, mede doordat de jongens zich fantastisch hebben gedragen. En 10,5 uur later kwamen we met goed gevulde buiken aan op Curacao. Levi zijn eerste reactie bij het zien van de palmbomen en de zon...Lekkuh weer!
Vijf minuten na aankomst in t huis lagen ze in het zwembad om af te koelen!
Op naar morgen!

• 26 Februari 2016 - 09:42

Seppie:

Ja! Reisverslag! Fijn vooruitzicht om mee te lezen

• 26 Februari 2016 - 10:11

Karla Meulema:

Hej hej allemaal,

Fijn dat jullie goed zijn aangekomen, en heerlijk he dat weer dan, ik ben zelf jaren geleden dan op Aruba geweest, heb toen alleen maar een tussenstop moeten maken op Curacao.
    Geniet ervan met z'n allen!!!! Groetjes